Mult așteptata schimbare a administrației orașului Târgu Mureș a venit în sfârșit, iar diferența de abordare este evidentă după doar un an și jumătate cu noua echipă la butoane.
Cosmetizările și retușurile din bani publici ale vechii echipe sunt astăzi doar o tristă amintire. Astăzi, acestea sunt făcute cu o tentă de modernism, cu edge design, de secol 21.
Spre exemplu, dacă bancile stradale din trecut erau doar clasice și plictisitoarea, cele noi sunt moderne si atractive, cu doar jumătate de spătar, făcute special pentru tinerii de sub 30 de ani, care nici nu mai au nevoie sa-și rezeme spatele de bancă, pentru că ei nu stau oricum pe bănci, ei locuiesc în social media. Astfel se pot face și economii considerabile la bugetul local.
Simplificarea, digitalizarea și transformarea în SmartCity au debutat furtunos, exemplar fiind noul logo de indentitate vizuală a orașului. Complexa și adânc expresiva stemă veche a orașului, a fost revigorată și teleportată în viitor cu doar câteva linii în MS Paint. Un design minimalist, eficient, și mai presus de toate simplu și ușor de digerat pentru societatea modernă, cu capacitat redusă de atenție, care nu mai are nici timp, nici chef, pentru finețurile și fandoselile de altădată.
Ani lumină distanță față de vechea administrație
Actuala echipă excelează și dă clasă vechii administrații si la asfaltări. Dacă în trecut asfaltările noi țineau doi sau chair trei ani, acum, drumurile proaspăt asfaltate țin doar șase luni, dând astfel șansă experților din primărie să fie mereu în acțiune, mereu în contact cu ultimele trenduri în materie de mixturi asfaltice și tehnici de asfaltare. La fel este și în cazul plombărilor și reparațiilor stradale, care permit o continuă perfecționare între intervalele scurte de rezistență.
Până și angajările în aparatul administrativ au fost reformate și modernizate. Dacă pe timpul vechii administrații angajările se făceau pe nașpa, acum se face headhunting. Această denumire a fost modernizată, trecută în jargon corporatist și este mult mai demnă de vremurile în care trăim, și pe înțelesul cetățenilor moderni.
Alte obiective din campania electorală au fost deja realizate, la o rezoluție foarte mare, life-like, și sunt aproape reale. Iar pentru că vom face în curând tranziția către Metavers, acestea nici nu mai e necesar a fi construite în viața fizică, ci ne putem bucura de ele în mediul virtual.
PS. Eu sunt de modă veche și n-am știut că schimbarea înseamnă să schimbăm firmele de casă ale fostei găști cu firmele de casă ale actualei. Credeam că proiectele de anvergură nu înseamnă desene în paint și schimbarea băncuțelor unora cu ale altora, ci noi poduri, parcări, infrastructură, și că angajăm experți nu reeșapați de la partid. Credeam că schimbăm placa, nu blana de pe urs. Am luat țeapă!
Opriți schimbarea, că vreau să cobor!
No comments! Be the first commenter?